Wubben – klantportaal

Wubben – klantportaal

Over Wubben

Wubben Handelsmij is een verwerker van bedrijfsafval, gevestigd in Roosendaal. Het bedrijf is onderdeel van Avista Oil GMBH. Het bedrijf haalt onder meer olie op bij bedrijven en verwerkt deze.

Wubben merkte dat er te veel personeel bezig was met administratieve taken, die gemakkelijk geautomatiseerd konden worden. Tevens wilde het bedrijf hun klanten beter van dienst zijn. Om deze bevindingen in een keer op te lossen, wilde Wubben een klantportaal laten ontwikkelen met geautomatiseerde processen.

De uitdaging

De gewenste oplossing was een portaal waar de klanten van Wubben kunnen inloggen om statistieken te bekijken. Hieronder vallen kosten, facturen, verbruik, en andere inzichten. Dit portaal diende gekoppeld te worden aan het huidige waste-management systeem en moest gekoppeld worden aan de nieuwe WordPress website die ontwikkeld is door DevRent.

De oplossing

De oplossing bestaat uit een inlogscherm vanuit de website. Na het inloggen komt de klant in een dashboard terecht waar deze de inzamel historie kan bekijken. Klanten kunnen tevens nieuwe ophaal opdrachten inplannen, rapportages ophalen en mailen en klantgegevens wijzigen. Dit wordt zo ver mogelijk automatisch doorgevoerd bij Wubben.

Open Quote

Een van de eigenaren heeft heel lang geleden bij ons gewerkt. Wij wisten dus al op voorhand dat de samenwerking waarschijnlijk wel succesvol zou zijn. Als wereldwijd opererende organisatie maakt onze IT afdeling met regelmaat gebruik van hun (flexibele!) diensten. Wij hebben zelf niet de capaciteit in huis om nieuwe systemen te ontwikkelen, dan is een samenwerking met DevRent wel makkelijk.

Close Quote

Marco Adan

Sales Manager

LinkedIn LinkedIn LinkedIn LinkedIn